2009-09-21
 21:11:56

Sjukt sjuk sjukelisjuk

Åkte först till skolan för och hämta läxor men hade feber så åkte hem. Ush och bläää hata läxor.( Specielt sug spanska läxan!) Spelade sen sims 3 och farmville haha. Sen var jag en duktig flicka och gjorde läxorna till och med sug spanskan, okej jag ska inte ljuga gjorde i alla fal lite. Men det är mer en inget :)!! Eller hur!? I morgon ska jag till läkaren :(. Får inte äta frukost innan eftersom jag ska ta massa blodprover. Det påverkar tydligen värderna?! Men a ja :p. Tur att man inte är spurträdd. Sen ska jag äta lunch. Mums en stor lunch. Mamma köp mig mycke mat haha. mamma hänger som vanligt med mig till läkaren. Mamma stöd som vanligt. Mamma stöttar mig och vågar fråga mig och pratar med mig om allt. Men hemma om vad som ska göras hemma städa och sånt fungerar inte. Men jag vet att hon alltid stöttar mig när det händer något <3:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: