2009-10-03
 14:46:38

5-0

Skulle snabbt till Andrea i går.HAHAHA snabbt skämtar. Men mådde så dåligt över vad jag had på mig så det blev lite shopning på stan först. Med Veronika. En super COOL TJÖJA FRÅN GINA LITE STOR SÅ DÄR MED TEXTEN :
I'm BAD
who's Bad
. Ringer Andrea vid 16.00 "är i h-stam är du hemma?" Nej självklart inte är hon hemma så jag och Veronika driver runt lite äter mat. Får sms från Hillevi. "Kan vi gå på matchen. Almtuna mot Leksand. Vi behöver inte titta på matchen bara." Med det här menas alla snygga killar som kunde vara där! Så efter att vi har cyklat och hämtat ut pengar  ska vi gå till is hallen vi går en liten omväg. Hel plötslig ropar jag. "Veronika är inte det där Linn. Det ser ut som linn sådana kläder som linn brukar ha linns hårfärg."
Veronika- "Nej de är inte linn lin har kortare hår"
Men jag ger inte upp och springer efter OCH VEM HAR RÄTT Jo självklart  kärre. Jag blir jätte glad efter som linn har varit jätte sjuk och vi inte har sätts på evigheter typ. Sen tittar vi på matchen. Dom glömde dock att man inte kan ställa sig i klacken med mig efter som jag blir helt taggad skriker,sjunger och klappar händerna mest hela tiden. Almtuna van med 5-0.
Grattis veronika som fyller år i dag så vi ska ut och festa!!!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: