2009-10-01
 07:38:23

Snabbis XP

Kul att man inte pallar blogga mer princip uch jag är usel på det med så sitter här och funderar på att sluta. Va fan det här är inget för mig. Hoppas det är bara en hösten som gör mig deppig. Det är redan frost ute. Jag går runt och skakar med halsduk och vintervantar. Mina läppar blir alltid jätte torra på hösten och vintern och dom spricker alltid. Ska åka till stan i dag eller i morgon asså KRIS BEHÖVER MER KLÄDER. Så är det bara. Sen ska jag till Andrea någon dag innan helgen. Fan vad länge det var sen jag träffade dig och alla andra. Sen har jag lite saker och fixa där borta med hahaha. Sen i helgen hoppas jag att vi ses med, FESTA FESTA FESTA. Hm saker man borde göra saker man inte borde göra en skak jag borde är pugga på NO. Hm man kan kanske hoppas på ett G på provet NO är SVÅRT men ska inte klaga. Jag är extremt sur med :( FARMVILLE FUGERAR INTE AHHHHHHHHHHHHH *PANIK*. HAHAHA. Men mina fiskar har i alla fal överlevt. MYCKET VIKTIGT.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: