2009-09-23
 17:55:56

Köpt i går och i dag

I går var det panik kändes som jag typ inte hade några byxor och ha på mig  så innan träningen sprang jag upp på stan och letade jeans hittade inga men ett par jeansleggins fick följa med hem XD. Sen i dag var jag på stan med lolli (lollo) och köpte TRÖJAN NR1

ASSÅ MIN BARA MIN MYSIS. *GRRR*. kan man sova med den som kudde ? Överväger det


ska ta en bild till så ni får se XD


SEN "jeansen" kallar dom adlig jeans men dom är mysiga (mina är svarta)


Sen blev det kris i morse igen eftersom *DADA DA DA* den här saken *pil ner* var nästan slut *AAAAAHHHH* PANIK

SÅ det blev en ny sådan med sen hem och plugga XD DUKTIGA KÄRRE

I dag var skolan chill vi var uppe med elevrådet i lyckebo och käka pizza självklart dagen viktigaste punkt enligt kärre XD






KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: