2009-10-07
 18:53:26

Hiss /diss

hiss
  • BIK BOK : Hm har jag hissat detta förut? Om så kan jag nog hissa det igen XD. Ibland är det lite Konstiga kläder kanske. Men så i bland kommer man in och hittar massa saker man vill ha, som typ nu!!!
  • VÄNNER: Hm ja jag klarar mig inte utan er; Jannete, Lollo, Stina, Sofia, Veronika, Andrea (p1), Hillevi, Linn, Amanda va fan deta var ett misstag det kommer inte fungera att ränka upp alla :P

  • HALSDUKAR: SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ mysigt. Och ta på sig den burrigt stora halsduken när det är kalt.
hiss
  • ÖVERVIKTIGA: Okej det är fult FULT FULT FULT. Äcklar mig lite faktiskt. Jag är inget anorexia barn direkt och inte smal nej är nog bara normal några kilon i från bra. Sen kan man dö DET ÄR FALIGT (OCH FULT)
  • "KAN DU INTE HA EN ÅSIKT Och stå upp för dig själv?": Jag har alltid en åsikt om allt om vad jag vill om vad andra borde (hm inte så bra i bland men i alla fall). När andra inte kan våga vara sig själva och stå upp för den man är.. Inte våga säga i från då blir jag GALEN, GALEN, GALEN. Du behöver inte vara värdens kaxigaste och uppkäftig men du måste våga säga någonting. SORRY MEN JAG KÖR ÖVER ER MÄNNISKOR NI MÅSTE LÄRA ER NI KOMMER INTE KOMMA NÅGONSTANS UTAN ATTITYD OCH LITE SKINN PÅ NÄSAN. Du behöver inte vara överdriven men om du pratar för ett samtal kan säga i från så kommer du långt jag har många kompisar som jag vet inte alltid gör detta och det är okej men NÅGON gång i bland ANNARS TAPPAR JAG ALL RESPEKT FÖR ER.




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: