2009-09-07
 07:17:16

Kärre bryter sig ut XD

Hej och förlåt för att jag inte hade tid med uppdatering i går. Har varit sur hela helgen över att mina föräldrar FÖRBJÖD mig och gå ut. Men hallå FATTAR INTRE VARFÖR HELLER * SUCK *. Men i jag gissar på att det var för att jag var tvungen och passa en liten om inte ganska stökig lilla syster. Pappa var och hämtade våran nya spis och mamma jobbade natt.* suck*. Okej jag tjänar pengar på det som ska spenderas på bik bok <333. upp massa bilder i dag. NAW SÅ SNYGGT !!!! VI (Andrea och alla andra ni vet vilka ni är :P!)SKA FESTA NÄSTA HELG OM JAG SÅ MÅSTE BRYTA MIG UT FRÅN HUSET OKEJ!!!???/


Andrea

hahhaha så klart!!



PUBLICERAT: 2009-09-09, 20:12:24 | URL: http://etchi.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: