2009-09-13
 15:31:46

Jag är SÄMST PÅ ATT UPPDATERA !!!

SÅ HÄR KOMMER ETT INLÄGG SOM TÄCKER HELA HELGEN:
Fredag : Sista dagen på praoen :'( . Det var en väldigt skön dag. Först gjorde vi de vanliga sysslorna. Sen red vi lite hästar jag red lilla penny plutt och Amanda red Baroque medan Elina H-F  longerade som små (jobbiga) sakerna ( filur och roy). Sen var det dags för att äta tårta som Amanda hade bakat, maräng tårta med hallon :). Vi fick blogga lite men det var mest Amanda som skrev eftersom jag dampar loss på  Windwos live spaces, bärlinge kör INTE BLOGG.SE :(.

Lördag : Hoppas att ingen missade att det var kulturnatten i går!!!
(Vilken uppsalabo är så dum så man inte vet det?) Jag åkte in till stan och köpte en klänning från lindex eftersom jag *DESPERAT* inte hade något och ha på mig!!!. Sen fikade jag på storken och tog min ABSOLUTA FAVORIT KAKA DÄR *MUMMS* :Storken special med grädde. Sen åkte jag till Katja där jag träffade Andrea. Hon hade "tappat" bort sina nycklar och hade panik. Sen kom Hanna, Alla Hannas kompisar, Katjas kille (namn? fast han var där innan vi kom), Boyden (as kul människa som jag aldrig träffat förut <3), Ingrid, Mickis, Hillevi mm. Orkar inte räkna upp alla XD! Sen drog vi till stan och träffade lite fler människor. Vi orkade inte vara kvar där så länge eftersom det var så jä*la fult och vi hela tiden "tappade" bort någon. Så vi drog till stadsparken. Tillslut var vi ganska måna som satt där och snackade. Ganska kul faktisgt. Vi satt under ett tak (lite svårt och beskriva)! Så sen när det började regna så kom det in massa personer. så det blev ganska fullt. Fast jag frös ändå. Jag håller också på att bli förkyld så jag drog lite tidigare :(.

Klänningen från lindex 249 kr
Svarta legings från gina 99 kr
Vit liten väska från New yorker 79 kr
Vita pumps  från skopunkten 99 kr

Gårdagens Facelook:
Grund: L'oreal paris: True match minerales! ALWAYS MINERALES
Conceler :Mary Kay Concealer - Ivory 2 
Puder: Mary kay Mineral Sheer Pressed Powder
Rouge: Mary Kay Mineral Cheek, Color Strawberry Cream
Ögunskugga: Mary Kay Mineral Eye, Color Crystalline och Mary Kay Mineral Eye, Color: Vintage Gold
Ögonbryns penna: Body Shop, Brow Definer
läppar: Max factor lipfinity, hot 120
Macara: FALSE LASH EFFECT MASCARA.


Söndag : Sov, duschade, sov *trött*, snackade med Jannete, snackade med Stina, åt lunch, Städade, ont i huvudet *SUCK*


Andrea

Kärre är snygg och har snygga kläder :)



PUBLICERAT: 2009-09-13, 20:49:18 | URL: http://etchi.blogg.se/
Lovisa

du sa ju att den var från åhlens :S <3?



PUBLICERAT: 2009-09-14, 17:56:47 | URL: http://summerlovisa.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: