2009-09-09
 20:45:30

Diss/hiss

hiss
  • UPK= USEL PRAO: Behöver jag säga mer???
  • Gina tröjan alla fjortisar har: Japp nästan alla har den. Ja ni vet den där randga den som finnas i typ alla möjliga olika färger. Okej den är snygg men den blev SÅ MYCKET FULARE NÄR ALLA KÖPTE DEN. Jag köpte den när den kom ut och använder den inte pg.a ATT ALLA FAST DOM INTE PASSAR I DEN HAR DEN, SEN HAR ALLA DEN PÅ SAMMA SÄTT OVERSIZE MED UPPVIKTA /UPPDRAGNA ÄRMAR.

hiss
  • Apple: Okej orkar ni en gång till? Jag kan inte sluta avguda ALLT APPLE GÖR, MENAR VERKLIGEN ALLT. J**la Windows. Jag skulle kunna argumentera i timmar varför Mac os är bättre. Men alla som någonsin har kört mac vet att SNYGGA STLRENA OCH FRAMFÖR ALLT FUNGERANDE MAC ÄGER PC. OM NI INTE HÅLLER MED SÅ KOMMER KÄRRE banka in vätt i skallen på er, OKEJ!!!!?????
<3 MAC


Anonym

Dissa inte UPK:P


Anonym

Dissa inte UPK:P


Kärre

Dissar inte upk som klubb!! Tycker det är jätte kul och tävla där mm. Jag dissar vad vi får göra när man praoar där.



PUBLICERAT: 2009-09-10, 20:22:02 | URL: http://bykerre.blogg.se/
Anonym

:P aa jag fattade det



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: