2009-08-18
 16:47:56

zzzzZZZZzzzzz

Skolan kommer ta död på mig är redan trött och vi har gått en dag *SUCK*. Lite skönt och träffa alla i alla fal om vi nu ska försöka hitta något bra med dagen. Jag kom på i morse på busshållplatsen. AHHA vi är ju inte 8:a utan 9:a. Fortfarande när man säger 9a eller vilken  av niorna som hällts tänker jag på förra årets 9:or. Säger man Ex. 9F tänker jag inte på ÅRETS 9F utan FÖRRA årets.  Nej nu ska jag till stallet och förhoppningsvis bli uppiggad lite. Hoppas att ni där kan muntra upp mig lite. Är redan deprimerad över att gå till skolan i morgon OCH HAR JAH TILLRÄCKLIGT TUR REGNAR DET I MORGON MED *IRONISK*. I morgon ska jag vara duktig och uppdatera bloggen i från skolan  med. /kärre



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: