2009-08-17
 15:02:21

The countdown

Så nu kan man inte ens räkna dagarna tills skolan börjar det är typ mer TIMMAR. Jag tänker slappa DE TIMMARNA vi har kvar i friheten. USCH!!! Vist jag kommer träffa personer jag inte har sätt på jätte länge, men det väger liksom inte upp och börja skolan. Dom kan jag träffa i alla fal.Så har precis duschat  och fixat i ordning mig lite. Ska till stan i helgen typ och köpa hårfärg. Ska färga det mörkbrunt. Ville göra det tidigare men har badat så mycket i sommar att det var lika bra och strunta i det. Något förslag på BRA HÅRFÄRG som är snällt mot håret det är liksom ganska slitet just nu. I kväll ska jag till stallet första måndags gruppen för terminen. Hm vi får se hur det är. Men det är väll roligt som vanligt. Har (nästan) aldrig tråkigt med Mimmi och Elin. Det går INTE. Självklart lika roligt på våran tisdags gupp speciellt eftersom Ebba och Rebecka är där med då. MYCKET BÄTTRE EN FÖRRA ÅRET. Kommer ni i håg våran tisdags grupp då *SUCK*? A ja inte klaga. Nej nu har mamma skrikit på mig 4:gg den senaste halvtimmen och städa rummet så då får man göra det. HON HOTADE LILLA MIG ATT INTE SKUTSA MIG TILL TRÄNINGEN I DAG. Så jag har inget val. Ses / Kärre


Ingrid

Vilken tid rider du på tis? :D



PUBLICERAT: 2009-08-17, 19:31:14 | URL: http://ingridsliv.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: