2009-08-24
 22:41:27

Mobilblogg

Hm. Nu så här efter träningen ligger jag i sängen och mobilbloggar skulle kunna logga in på datorn men orkar inte. Glömde helt enkelt bort att det var SKOLFOTO i dag. Tänkte i morse att e va fan det är måndag och jag orkar inte platta håret och fixa mig jätte mycket. Nu inser jag vilket misstag jag gjort men det blir nog bra, ELLER INTE. Känner mig för övrigt helt slut. Men det brukar vara på när jag håller på att bli sjuk. Skulle inte förvåna mig om jag känner mig sjuk i morgon eller i övermorgon. Kanske bara är skolan som tröttar ut mig men tror inte det. Det brukar inte vara på här mycket då. Utan mer att jag stressar så mycket i skolan så att jag får JÄTTE ont i magen (magkattar. Vet inte hur det stavas riktigt.) Och sedan orkar jag inget. Det här är en annan sorts trötthet. Lite svårt och beskriva faktisk./ Kärre



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: