2009-08-23
 15:41:37

Igår

Hm tjejer det blev kanske inte som vi hade tänkt. Orkar inte gå in på något detaljerat. Sen är det inget man bloggar om ni som vet vet och ni som inte ska veta vet inte och kommer aldrig få heller. Hmmm Jag har jätte ont i tån från när jag och mickis ramlade med moppen HAHA. "Inte visste jag att det var stenar där". Helt röd och inflammerad kan typ inte gå.  Det kunde ha varit värre om vi säger så. Glad för att jag hade Simons hjälm på mig. Tycker lite mer synd om mig själv: Brände ena benet på moppen när vi ramlade så halva vaden är svullen med. Förutom det klarade jag mig medskrubbsår och blåmärken. Det kan vi inte säga om Mickis skor som vi nog får begrava, helt trasiga. Hoppas vi kan ses typ nästa helg och ha mer tur eller, hur tjejer ?!/KÄrre



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: